Müügi- ja tagastustingimused

Veebipoe dinerfood.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Diner Food OÜ (12597397), asukohaga Vabaduse pst 39, Tallinn Harjumaa 11212.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Pangalinke pakub Maksekeskus AS. Arveldamise valuuta on Euro (€).
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu toimetatakse kohale Tallinna linna ja Laagri aleviku ning Saue linna piires. Kauba toob kohale kullerveona Diner Food OÜ.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Miinimumtellimus kauba kullerveo korral on 10 eurot.
Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti kuni 3 tunni jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Ostjal on võimalik märkida kauba tellimisel soovitud kauba kohalejõudmise aeg, mida arvestatakse võimaluse korral (sõltuvalt teistest tellimustest ja nende kullerveost).

Taganemisõigus

Tulenevalt kauba iseloomust ei ole võimalik tellitud kaupa tagastada. Pretensioonide korral tuleb ostjal võtta Veebipoega koheselt ühendust kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, saates e-kirja aadressile info@dinerfood.ee
Kõik pretensioonid lahendatakse individuaalselt ja asjaolusid arvestades.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Pretensioonide korral tuleb ostjal võtta Veebipoega koheselt ühendust kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, saates e-kirja aadressile info@dinerfood.ee

Kõik pretensioonid lahendatakse individuaalselt ja asjaolusid arvestades.
Veebipood vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine ja otseturustus

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress,            e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Veebipood ei kasuta andmeid otseturustuseks.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@dinerfood.ee või helistada telefonil: +372 5560 4504.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.